Obserwatorzy

Rozpoczęcie Countdown tour by Dawid Kwiatkowski w Katowicach




18.03 (sobota)

 Na ten koncert otwierający trasę zakupiłam wyjątkowy bilet m&g który pozwalał mi na wcześniejsze wejście do klubu i na spotkanie z Dawidem,pod klubem byłam nieco po godzinie 15:00,pogoda nie dopisała,co chwilę padał deszcz.
Chwilę po 16:00 zaczęli wpuszczać pierwsze osoby z tymi wyjątkowymi biletami,udało mi się i załapałam się w pierwszej turze 20 osób,zostawiłam kurtkę w szatni i oczekiwaliśmy aż przyjdzie Dawid,ustawiliśmy się w kolejkę i każdy po kolei podchodził do Dawida,nadeszła moja kolej,moje 66 spotkanie z Dawidem,daję płytę do podpisu,Dawid podpisuję 'Dla Natalii? dobrze pamiętam?'-w tym momencie zamarłam i nie potrafiłam uwierzyć że on serio mnie kojarzy,zna moje imię,potem jeszcze chwila rozmowy,powiedział że widzi moje posty na grupie i porozmawialiśmy na ten temat,coś niesamowitego,totalne spełnienie marzeń.Na końcu czas na zdjęcie i przytulenie(o co bardzo dużo osób pyta :P)
Udało mi się być w pierwszym rzędzie,wraz z Śliwką,Wroną,Hatey,Sarką,Wojtanowska,Wójcik,Bień i Kopeć,pozdrawiam serdecznie dziewczyny! :)
Pierwszy koncert podczas którego byłam w pierwszy rzędzie,mimo że byłam już na naprawdę wielu koncertach Dawida.
Po koncercie udałam się pod hotel,tam również spotkała mnie coś bardzo miłego ze strony Dawida,mianowicie Dawid wchodząc do hotelu,spojrzał w moją stronę i powiedział 'pa Natalka...'-lepiej dzień nie mógł się skończyć hehe.
To na tyle co chciałam przekazać,teraz zapraszam do fotorelacji

 I'm with the girl HD
my snapchat story konceeeeert👌🏼👌🏼
Na Zawsze HD

Zapraszam do mnie:
 snapchat: SKRZYPUL
instagram: https://instagram.com/skrzypull/
fb w razie pytań i chęci wysłania filmików na priv https://www.facebook.com/Natalia.Skrzypiec.1999
























































 
Zawartość gift pack'a który podczas m&g










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz