Obserwatorzy

Warszawa 20.04-24.04| taniec z gwiazdami,koncert Dawida Kwiatkowskiego



20.04 (czwartek)
Prosto po szkole udałam się na dworzec PKP w Zabrzu,gdzie o 14:24 miałam bezpośredni pociąg do Warszawy Centralnej.Na miejscu byłam ok.17:25,pociąg na miejsce przyjechał z około 15 minutowym opóźnieniem.Pierwszym przystankiem były Złote Tarasy,po godzinie spędzonej w Złotych,udałam się w podróż na Białołękę,gdzie nocowałam.












21.04 (piątek)

Z rana wstałam i pierwszym miejscem docelowym tego dnia było Lotnisko Chopina,podróż z Białołęki trwała ok.1,5h bo przebić się z jednego końca Wawy,na drugi jest trudny hehehe.
Do Polski z Los Angeles wracał Dawid Kwiatkowski,który poleciał "za Ocean" na 2 tygodnie "chillu" przed licznymi koncertami z trasy Countdown Tour.Dawid został  licznie powitany przez nas fanów.
Po spotkaniu z Dawidem prędko udałam się na "ska'mke" i z powrotem na Białołęka,gdzie szybko się przebrałam i udałam na chwilę do centrum Warszawy,a następnie do studia ATM,do studia Tańca z Gwiazdami,po zakończonym programie był czas na kulisy i rozmowy,zdjęcia z "gwiazdami".































22.04 (sobota)

W nocy pogoda była okropna,wiało,padał deszcz,gdy obudziłam się rano na szczęście rozpogodziło się,przed południem byłam w centrum Warszawy,a następnie udałam się pod Stodołe,gdzie dziś swój koncert grał Dawid Kwiatkowski,spędziłam trochę czasu z moimi znajomymi,poznanym właśnie przed Dawida!
Chwilę przed koncertem,udałam się znów do centrum,aby załadować energię,jedząc można tak powiedzieć kolacje😂
Koncert zaczął się planowo chwilę po 20,zapraszam do galerii i do obejrzenia filmików
zawsze tam gdzie ty
out of breath
o każdy dzień
countdown





















Patryk Grudowicz-zwycięzca ostatniej edycji Top model




















23.04 (niedziela)
Niedzielo,witaj piękna niedzielo, z rana miałam niezły ból głowy nad wyborem kościoła do którego wybiorę się na msze,wybór padł na Stare Miasto,a dokładnie na Archikatedrę pw. św.Jana Chrzciciela.
Ogromna katedra,zrobiła na mnie ogromne wrażenie,po mszy poszłam na spacer po Starym Mieście,Krakowskim Przedmieściu,Nowym Świecie...
Popołudnie spędziłam ze znajomymi w centrum Warszawy.
Po godzinie 20 wybrałam się na Imielin,spotkać się z Olą i obejrzeć Gran Derbi!!!
Mecz którego nie można przegapić,mecz który przyprawia o gęsią skórkę...
REAL MADRYT-FC BARCELONA
Mecz naprawdę był bardzo ciekawy,dużo się działo,gra otwarta,obie drużyny miały wiele sytuacji bramkowych,ale Ter Stegen i Keylor Navas nie dawali łatwo za wygraną,Sergio Ramos po raz kolejny otrzymał czerwoną kartkę,pozwolę sobie przytoczyć piosenke hehehhe ->  https://www.youtube.com/watch?v=eZQuWbb5T8Y
W ostatecznym rozrachunku Barcelona wygrała 3:2,dzięki bramce Leo Messiego,który strzelił gola w ostatniej minucie,w ostatnich sekundach meczu!!!
#D10S
Dzięki zwycięstwie Barcelona zdobywa 3 punkty i nadal liczy się w walce o wygranie ligi!



































24.04 (poniedziałek)

Jeśli mieliście spokojny poniedziałkowy poranek to zazdroszczę,bo ja żyłam w stresie jadąc w samochodzie przez zakorkowaną Warszawę,następnie tłukłam się  wypełnionym metrem,a następnie biegłam na peron,z ledwością zdążyłam na mój pociąg.
Na szczęście wszystko dobrze się kończy,uffff....
Wyjazd jak najbardziej udany!






Zapraszam do mnie:
 snapchat: SKRZYPUL
instagram: https://instagram.com/skrzypull/
fb w razie pytań i chęci wysłania filmików na priv https://www.facebook.com/Natalia.Skrzypiec.1999



Do następnego,seeee yaaaa🕺🏻


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz