Obserwatorzy

Światowe Dni Młodzieży KRAKÓW 2016| WYD 2016 | 25.07-1.08

Światowe Dni Młodzieży 2016



I etap 'ŚDM w Parafiach'
Moja parafia od piątku do poniedziałku gościła gości z Austrii..(niby z Austrii,a byli przedstawiciele z 3 kontynentów)
Jeśli chodzi o mnie ja dopiero wszystkie te osoby poznałam w sobotę wieczorem,wcześniej byłam w Warszawie.Od razu kiedy ich poznałam bardzo ich polubiłam.W niedzielę przed południem msza święta,a potem rower z super ludźmi i wizyta na stadionie Górnika,potem prosto na cafe zeit;pyszne jedzonko,tańce,koncert The Branchers.
Poniedziałek rano msza święta i pożegnanie wspaniałych gości,łzy się polały...
W ten sam dzień o 14:56 miałam pociąg z moją grupą do Krakowa,do naszego miejsca zakwaterowania,czyli Ponic (oddalonych ponad 75km od Krk) dotarliśmy ok.godziny 23:00.










 

II etap 'Kraków'

Wtorek

Pobudka i do Rabki,obiad i kierunek Kraków;msza otwarcia,spotkanie z Austriakami,rynek,powrót do Ponic.














Środa

W tym dniu zwiedziliśmy Sanktuarium Bożego Miłosierdzia i Sanktuarium św.Jana Pawła II,na ul.Grodzkiej całkowicie przypadkiem udało spotkać się paru naszych Austriaków.19:59 przejazd papieża z Wawelu na Franciszkańską,stałam od razu przy barierkach i naprawdę z bliska widziałam Ojca Świętego!

































Czwartek
Zmiana miejsca zakwaterowania,powitanie papieża na Błoniach














Piątek
Popołudniowa msza na Rynku Podgórskim,Tauron Arena Kraków,Droga Krzyżowa na Błoniach z papieżem

Krzysztof  Ziemiec TVP










Sobota,Niedziela

Piesza podróż na Brzegi,po raz kolejny przypadkowe spotkanie z Austriakami,powitanie papieża na Brzegach,nocka pod chmurką,rano msza kończąca ŚDM,pożegnanie Austriaków,powrót do miejsca zakwaterowania 























Poniedziałek
Powrót do domu :( 




Bardzo się cieszę że tam pojechałam,było naprawdę wspaniale,za 3 lata Panama i mam nadzieję że uda się pojechać! <3 

Zapraszam do mnie:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz