Obserwatorzy

MAJÓWECZKA 2016 | Muszyna,Krynica,Tylicz,Świniarsko,Warszawa| INTERNET FRIENDS|WARSAW TEAM

Wykorzystując 9 dni "wolnego",wybrałam się w Beskid Sądecki;świeże powietrze i piękne widoki-to KOCHAM! Podczas pobytu odwiedziłam piękną wieś Świniarsko,gdzie spotkałam się z internetowymi znajomymi-Dominiką i Alicją

W sobotę spontanicznie wybrałam się do Warszawy,głównym celem wypadu była wizyta Dawida Kwiatkowskiego w Dzień Dobry TVN-Dawid odpowiadał na pytania na czacie i zaśpiewał jedną piosenkę na żywo...
Niestety z powodu dużej ilości fanów nie udało się porozmawiać,przytulić,zrobić zdjęcia...
Mimo wszystko nie żałuję że tam pojechałam;w końcu go zobaczyłam,a co najważniejsze spotkałam się mnóstwem osób i poznałam nowe ,z którymi później spędziłam cały dzień.
Całą 18 osobową grupką,'zwiedzaliśmy Warszawę';byliśmy pod PKiN,przy Stadionie Narodowym,pod Mostem Poniatowskiego i na Starym Mieście.
Dziękuję Wam bardzo za ten dzień,dziękuję każdemu z którym się spotkałam,a potem nie spędziliśmy już czasu,dziękuję wszystkim!

A mój kochany Warszawski Teamie!
Adrianna,Agata,Ala,Ana,Angelika,Julia,Kinga,Maja,Marianna,Ola,Oliwia,Patryk,Paulina B,Paulina O,Tomek,Weronika,Wiktoria i Zuza
M U S I M Y   T O    P O W T Ó R Z Y Ć



Zapraszam do mnie:
snapchat: SKRZYPUL
instagram:https://instagram.com/skrzypull/
twitter:https://twitter.com/Skrzypul


02.05-06.05 [zdjęcia z Wawy niżej]





























WARSZAWA 07.05









Pod DDTVN udało mi się spotkać pana Tomasza Zimocha,dziennikarz,komentator sportowy


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz