Obserwatorzy

Weekend w Warszawie [Taniec z Gwiazdami,koncert Dawida Kwiatkowskiego i



18.03

Do Warszawy wyruszyłam rankiem,bezpośrednio z Zabrza do Warszawy (wyszłam z pociągi i od razu na Centralnym spotkałam Dawida Wolińskiego),tradycyjnie centrum
i zdjęcia pod Pałacem Kultury,z Centrum na Białołękę "zameldowanie" w miejscu spoczynku,odpoczynek po podróży.Piątek,czyli taniec z gwiazdami.Być w Warszawie i nie pojawić się tam? Ha! To nie byłabym ja,w studiu ATM byłam chwilę po 19,tam spotkałam się z dużą ilością znajomych,na początku,czyli o 19:30 nagrywany był występ Beaty Kozidrak,po 3 próbach udało się i wszyscy w studiu szykowali się na live,małe roszady na widowni,przesadzono mnie za jurorów,a dokładnie za pana Andrzeja Grabowskiego,za każdym razem kiedy w telewizji było pokazywane jury było mnie widać,a w szczególności gdy pokazywano pana Andrzeja 😂
Po nagraniu,czas na kulisy,czas na rozmowę i zdjęcia z gwiazdami!
Najbardziej cieszę się że udało mi się poznać pana Waldemara i panią Ewe,bardzo lubię te osoby z roli w serialu "Na Wspólnej",a ja już tak mam,jak oglądam jakiś serial,a potem widzę danego aktora lub aktorkę na żywo,to moje serce ogromnie się cieszy! Oglądam M jak Miłość,więc zachwyt przelał się również na Julkę Wróblewską.To na tyle bo gdybym miała każdą będąca tam gwiazdę opisywać to nigdy bym nie skończyła hehehehehe.





























19.03

Po 12 opuściłam Białołękę i na centrum'spotkanie ze znajomymi i oczekiwanie na koncert Dawida ,po sesjach zdjęciowych,po zjedzeniu udaliśmy się pod klub.Koncert zaczął się dokładnie o 20:10,skończył półtorej godziny później,dzięki życzliwości pewnej osoby udało mi się wejść na m&g,nawet nie wiem z kim stanęłam do zdjęcia,to nie ważne,już nie potrafię się doczekać efektu,ale trochę się boję że go zepsułam,Dawid obrócił się w moją stronę i uśmiechnął,a ja żeby fajnie wyszło też chciałam tak zrobić,więc się ruszyłam,a nagle blask flesza i zdjęcie zrobione-supeeer! HAHAHA























20.03

Rano wstałam o 7:00,szybko do kościoła bo w Zabrzu bym nie zdążyła.Z walizką udałam się pod studio DDTVN,gdzie liczyłam że spotkam Magdę Gessler,ale niestety się nie udało bo już wcześniej opuściła studio,jednak nie pojechałam tam na marne.Pod studiem spotkałam Kingę Rusin i Natalię Nykiel (BĄDŹ DUŻYYM CHŁOPCEEEM),a przed samym wyjazdem w Złotych Tarasach youtuberkę-Banashee.Wyjazd bardzo udany,dziękuję wszystkim z którymi się tam spotkałam,dziękuję tym którzy podeszli na koncercie,miło było poznać,do zobaczenia kiedyś tam!


ZA NAMI HD


Zapraszam do mnie:
snapchat: SKRZYPUL
instagram:https://instagram.com/skrzypull/
twitter:https://twitter.com/Skrzypul













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz