Obserwatorzy

Warszawka po raz kolejny...

Wyłapałam taniego polskiego busa i z paczką przyjaciół ostatni dzień wakacji spędziliśmy w Warszawie.

31.08
Z Katowic polskiego busa mieliśmy o 6:10,w Warszawie byliśmy chwilę przed 11:00.Pierwszym przystankiem było metro i lekkie problemy,ale wszystko opanowaliśmy i do metra,wysiedliśmy na stacji Centrum Nauki Kopernik i spacerkiem na stare miasto,na starym mieście czas na lody,a potem trochę przeszliśmy się po starym mieście,już chcieliśmy powoli opuszczać to miejsce,jednak zobaczyliśmy kamerzystę i Olę z ESKA TV,z nadzieją że może przeprowadzą z nami rozmowę usiedliśmy na schodku i słuchaliśmy co mówią,nagle usłyszeliśmy zakłamaną informację 'Mimo iż wrzesień się kończy,to nadal mamy taką piękną wakacyjną pogodę'-ZAKŁAMANI KŁAMCY!
Dosłyszeliśmy że 20 września będzie premiera w TV tego programu/odcinku,ze złością opuściliśmy stare miasto i udaliśmy się do Parku Praskiego,potem do metra i na Narodowy,odpoczęliśmy i naszym celem była Plaża nad Wisłą,tam chwila odpoczynku,polewanie się wodą po prostu chill.Warto zatrzymać się w tym miejscu,mianowicie na Wiśle jest taka wyspa,na której były jakieś namioty i dużo ludzi,po chwilowym przyjrzeniu się doszliśmy do wniosku że nagrywają tam Master Chefa,nie myliliśmy się po jakimś czasie rozpoznaliśmy Anię Starmach i Michel'a Moran'a.Zawołaliśmy Michela i mu pomachaliśmy,ten jakoś to zignorował,ale po jakiś 3-4 minutach wsiadł do łódki i przypłynął do nas,śpieszył się i olewając nas pobiegł chyba do toalety,po paru minutach wracał,zagadaliśmy-zrobiliśmy zdjęcie i zdobyliśmy autograf.Powiedziałam mu że będę oglądać i polecać Master Chefa,więc tak robię ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA NOWEJ EDYCJI MASTER CHEFA W TVN (niedziela 21:30) :D
Wsiadł do łódki i odpłynął 'ciao,ciao',my też opuściliśmy to miejsce i udaliśmy się na centrum,obiad w Złotych Tarasach.O 18 mieliśmy wyjazd z Metro Wilanowska,w Katowicach byliśmy chwilę przed 23:00,a w domu po 00:00 (podziękowania dla Unkla)
Bardzo udane podsumowanie wakacji :)