Obserwatorzy

Warszawa-koncert,niespodziewane spotkania,taniec z gwiazdami + koncert w Tarnowie

17.09

Z dworca w Zabrzu wyruszyłam o 5:49,po 20 minutach byłam w Katowicach,od razu udałam się na peron 4,gdzie stał już mój pociąg,zajęłam miejsce i punktualnie o 6:35 wyjechałam z Katowic.W Warszawie byłam parę minut po 9:00,od razu udałam się do Złotych-krótki spacer i po 10:00 na metro,chciałam poznać coś nowego więc wysiadłam na Racławickiej poznałam tamte strony,przeszłam się do stacji Wierzbno i obrałam kierunek Białołęka-tam właśnie nocowałam.Na Białołęce byłam po 12:00-zjadłam,rozpakowałam się,odpoczęłam i zaczęłam szykować się na koncert.Białołękę wraz z Julią opuściłam po 15:00.Z CH Marki w kierunku Wola Park.Przejechałam całą Warszawę,żeby się tam znaleźć.W Wola Park'u byłam o 16:00,do koncertu były jeszcze dwie godziny,na scenie pojawił się m.in Michał Baryza i Osi z TOP Model,30 minut przed koncertem wyszłam na zewnątrz.Nie czekałam długo,a Dawid akurat podjechał,nie było czasu na jakieś rozmowy,czy coś,mam chociaż zdjęcie grupowe.

Koncert tradycyjnie rozpoczął się później niż powinien,przyzwyczaiłam się :)
Moment który wyróżnie to chwila w której Dawid spojrzał się i na chwilę zawiesił wzrok na moim kejsie,lol.Po koncercie Dawid jeszcze rozdawał autografy,ale jakoś nie miałam ochoty pchać się w tłum.Gdy Dawid odjeżdżał tyle ludzi rzuciło się na jego samochód,a ja mając na wszystko brzydko mówiąc 'wywalone' stanęłam sobie parenaście metrów dalej i przyglądałam się rozwojowi sytuacji.Gdy już Wrzoskowi udało się opanować sytuację i wyjechać z parkingu,zaczęłam machać Dawidowi,ten otworzył okno odmachał mi i powiedział 'joł,joł' HAHA.Kulturalne zachowanie przede wszystkim :) Po tym wszystkim do autobusu,na centrum-porobiłam parę zdjęć i udałam się na Białołękę.

18.09 ooohhh,co za dzień.......

Obudziłam się po 9:00,jakoś nie śpieszyło mi się,dopóki nie sprawdziłam snapa Angeliki Muchy,które akurat była w drodze do Wawy.Nie jestem jej fanką,czasem ją oglądam,więc fajnie byłoby ją spotkać,w końcu i tak musiałam udać się na Dworzec Centralny by kupić bilety na podróż do Krakowa.W centrum byłam po 12:00,akurat dodała snapa że jest w maku,więc udałam się do Złotych ,stała akurat przed wejściem,cyknęła sobie fotkę,zapytała jakie załatwia sprawy zawodowe i poszłam zjeść do wcześniej wspomnianego maka.Zjadłam i kierunek Dworzec Centralny,na Dworcu spędziłam około półtorej godziny,był mały problem z zakupem biletu,ale również ja wyczekiwałam na pociąg SKM w kierunku Lotniska Chopina,jednak co przyjeżdżał to były to Koleje Mazowieckie,a to mi nie pasowało,ponieważ mój bilet jest na SKM.Zrezygnowana poszłam wreszcie kupić bilety na jutro do Krakowa,stojąc w kolejce obczaiłam że mam pociąg na lotnisko o 14:11,więc po zakupie biletów udałam się na peron,akurat stał pociąg,zaczęłam biec,miałam akurat włączone wifi i włączonego facebooka,patrzę na ekran a tam zaproszenie,dalej biegłam i patrzałam w telefon,wchodzę w zakładkę zaproszenia,a tam ZAPROSZENIE OD DAWIDA.....,mówię Julii 'ej Dawid mnie zaprosił','ona jak to'.Nie weszłyśmy do pociągu bo to były znowuuuu Koleje Mazowieckie,usiadłyśmy na schodach bo tam było wifi i nie wierzyłam w to że Dawid mnie zaprosił.

Nie pojechałam na to lotnisko,poszłam do maka,na wifi,Julia jadła,wtedy zobaczyłam posta na grupie od pewnej dziewczyny 'Czy ktoś nie chciałby ze mną poszukać Multiego w centrum',akurat jestem w Centrum,a to co mi zaszkodzi,umówiłam się z Mariką po 16:00 przy palmie,długo jej nie było więc zadzwoniłam,powiedziała że Multi jest w Złotych,żebym się wróciła,ona tam będzie za chwilę.Weszłam do Złotych wjechałam na piętro,a tu Multi,zrobiłam sobie zdjęcie,załatwiłam pozdrowienia dla Mariki i zadzwoniłam do niej że spotkałam Multiego,bardzo jej zależało na spotkaniu,po 5 minutach spotkałyśmy się pod gitarą,obeszłyśmy cały parter Złotych,stałyśmy przy głównym wejściu i Marika stwierdziła wyjdźmy na dwór,wyszłyśmy patrzymy w dół,a tam Multi.Marika od 4 lat ogląda Multiego,było to jej pierwsze spotkanie z nim.Ciesze się że pomogłam jej go spotkać.Potem poszłyśmy w stronę palmy i nagle Marika mówi 'W tej restauracji często przesiaduje x',patrzymy do środka,a tam Patryk.Poczekałyśmy na niego przed wejściem,akurat wychodził zrobiłam zdjęcie i udałyśmy się do Tesco,a potem do maka na wifi.Tam akurat obczaiłam snapa Multiego.

Od razu ogarnęłyśmy że to gdzieś na Centralnym,obeszłyśmy Centralny i znalazłyśmy :)
Po tym wydarzeniu,wróciłyśmy do maka,Marika wysłała to Michałowi,ten jej odczytał i zaczęli pisać ze sobą! :D Właśnie wtedy zaczęłyśmy gadać i na totalnym spontanie pojechałyśmy do studia ATM,w końcu piątek,czyli taniec z gwiazdami.Przed 20:00 byłyśmy na miejscu,nie weszliśmy na nagranie bo nawet jakoś nie chciałyśmy,a poza tym nie byłyśmy elegancko ubrane,tym bardziej ja w dresach,bo byłam przygotowana tylko na to że jadę na Centralną po bilety.W czasie przerw tancerze wychodzili i trenowali :) Po zakończeniu odcinka,czas na kulisy,tam bez problemu było można wejść.Porobiłam sobie zdjęcia z tancerzami i gwiazdami,totalnie nie spodziewałam się że tak to wyjdzie...super!Zapraszam do zapoznania się z galerią zdjęć która jest na samym dole.

19.09

Wstałam,ogarnęłam się i szybkim tempie na autobus,metro i do pociągu,pociąg się spóźnił dobre 20 minut,więc przyjazd do Krakowa nam się obsunął,ale zdążyłyśmy na autobus do Tarnowa.Właśnie w Krakowie dołączyła do nas Justyna.W Tarnowie byłyśmy o 15:00,od razu pod hotelu.Parenaście minut przed koncertem wyszedł Dawid zobaczył mnie i powiedział ''Ty jesteś wszędzie' i się uśmiechnął,przybiłam mu piątkę i podziękowałam za zaproszenie do znajomych.

Odjechał,a my na koncert,chwilę się spóźniłyśmy,no ale trudno,koncert był inny.Mianowicie akustyczny i trochę krótszy.Po koncercie znów pod hotel,zebrało się naprawdę dużo ludzi.Dawid przyjechał zrobił grupowe,rozdał autografy,nagrałam pozdrowienia dla księdza,dałam mu mojego kejsa popatrzał na niego,uśmiechnął się i powiedział 'ale z Ciebie podróżniczka'.

Opuścił nas,siedziałyśmy nadal pod hotelem,miałyśmy jeszcze 2 godziny do autobusu,potem wszyscy udali się na drugą stronę,tam Dawid rzucał coś z okna i nagrywał snapy :) Powiedział że wyjdzie za 5 minut,wyszedł rozdał autografy itp. Po tym wszystkim my z Julią i Justyną poszłyśmy po coś do jedzenia,wróciłyśmy jeszcze na chwilę pod hotel i o 21:20 poszłyśmy na autobus :)