Obserwatorzy

Witam wakacje!

Wyczekiwany czas odpoczynku wreszcie nadszedł-wakacje.Akurat tego bardzo nie chciałam.Nie chciałam rozstawać się z tą szkołą,z tymi osobami.9 lat...
Przez 3 lata gimnazjum,bardzo zżyłam się z tymi ludźmi.Będzie mi ich strasznie brakowało.Mam nadzieję że uda nam się utrzymać kontakt.

Ostatni raz z moją klasą,już pożegnać czas mych przyjaciół

Niektórzy jeszcze są w domu,niektórzy wyjechali.Ja jestem w tej drugiej grupie.Przebywam w Górach wdychając świeże powietrze 😎 Nie chciałabym aby te wakacje przeleciały szybko i nudno.W końcu nie o to chodzi.Nawet jeśli będziecie sami jak palec,totalnie nie będzie co do robot.Wykorzystajcie to i w samotności może pójdźcie na rower,na długi spacer z psem.Samemu nie znaczy nudno.

Tak jak wcześniej pisałam jestem w górach,w Muszynie(polecam!).Mimo lekkiego przeziębienia i kontuzji palca u stopy(haha) korzystam z chwili i staram się nie nudzić.Odezwę się za parę dni.W niedzielę koncert Dawida w Nowym Sączu,na pe
wno pojawi się notka na ten temat.

Zapraszam:
Snapchat:skrzypul
Instagram:https://instagram.com/skrzypull/
Twitter: http://twitter.com/skrzypul

Podsyłam parę zdjęć z ostatnich dni 👌🙈














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz