Obserwatorzy

Powracam... najdłuższe wakacje życia trwają







Cześć i czołem, od mojej ostatniej notki/relacji z wyjazdu minął prawie rok.
Przez ten rok dużo się działo, głównym powodem nie odzywania się był brak czasu z powodu wiecznego zagonienia,a w czasie roku szkolnego przygotowań do matury.

Moim celem było odezwanie się od razu po maturach tzn. w okolicach 15 maja, ale spora ilość wyjazdów i innych prywatnych spraw nie pozwoliła mi na to.Dziś pokrótce chcę przedstawić Wam jak wyglądał początek moich najdłuższych wakacji w życiu.

Wiem, nie każdego to interesuję, ale piszę to głównie dla siebie, aby w przyszłości mieć do czego wracać wspomnieniami.

Z powodu zbliżających się wakacji, polecam skorzystać z aplikacji Booking.com i otrzymać zwrot w wysokości 50 zł dzięki kuponowi z kodem: 6A279CB4 https://booking.com/s/38_9/6a279cb4
Ja korzystam z wszelkich takich linków i mój pobyt kosztuje mnie o 50 zł mniej, więc polecam!


taka tam melodia,na umilenie czasu


Zapraszam do mnie:


 snapchat: SKRZYPUL
 instagram: https://instagram.com/skrzypull/


Parę zdjęć z czasu matur


przed maturką z polskiego nastroje dopisywały



95% z ustnego polskiego





18/05/2018 Koszęcin,Lubliniec










22/05-25/05 Turawa



palenie całej wiedzy z liceum





przepiękne Jezioro Srebrne - polecam! 



26/05-28/05 Warszawa



Centrum Nauki Kopernik






dziewczyny, które przeprowadziły ze mną wywiad testowo wiedzowy na temat Warszawy




30/05-1/06 Szczyrk,Bielsko Biała, Rybnik


Gościniec Salmopolski 

Szczyrk



gdzieś na szlaku





2/06 Lednica


w drodze na Lednice





spotkanie Kwiatonators













3/06 Dni Rudy Śląskiej


my i nasze matki



Oto ja z panią Dominiką, największe fanki Zenona M.

Podsumowując, moje wakacje jak na razie są bardzo intensywne, dzisiaj mamy środę, a już jutro wybieram się na tydzień do Turcji, więc zapraszam chętnych do śledzenia moich przygód na snapchacie, czy instagramie.
Pozdrawiam i do usłyszenia ;) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz