Obserwatorzy

Kraków | mecz Hiszpania-Włochy,spotkanie z piłkarzami




W poniedziałek 26.06,czyli dzień przed półfinałami Mistrzostw Europy U21 weszłam na stronę kupbilet.pl i dowiedziawszy się że bilety na jutrzejszy mecz są jeszcze dostępne,spontanicznie wszystko zaplanowałam i z Sylwią postanowiłyśmy pojechać na mecz.W Krakowie spędziłyśmy cały  wtorek i pół środy; udało się spotkać z piłkarzami,porobić zdjęcia,a nawet pogadać z Hectorem Bellerinem,mam nadzieję przyszłym piłkarzem Barcelony :)
Podczas tego wyjazdu najbardziej zależało mi na spotkaniu z Denisem Suarezem,piłkarzem Barcelony,co doszło do skutku i udało mi się zdobyć nie tylko autograf,ale i dwa selfiacze-marzenia się spełniają! Visca el Barça💕 Zapraszam do fotorelaaaacji🙈

Zapraszam do mnie:
 snapchat: SKRZYPUL
instagram: https://instagram.com/skrzypull/






















Wyjście na mecz


Sandro Ramirez (Malaga),Gerard Deuofeu (AC Milan),Ruben Blanco (Celta Vigo),Saul Niguez (Atletico)




Marco Asensio,Real Madryt (po prawej)


Denis Suarez (FC Barcelona)



Saul


Kepa Arrizabalaga,Athletic Bilbao

Iñaki Williams,Athletic Bilbao

Saul

Dodaj napis














Powrót po meczu

Denis Suarez <3

Hector Bellerin,Arsenal


Ranek,wyjście na trening

Dodaj napis

Denis podpisujący mój szalik






Gerard



Marco Asensio

Marco nie był chętny na selfie


Borja Mayoral,Real Madryt wypożyczenie VFL Wolsburg

Williams


Spotkanie z reprezentantem Anglii w Galerii Krakowskiej
Jordan Pickford,Everton









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz