Obserwatorzy

Austria 29.12-02.01 | Wiedeń,Maria Enzersdorf

Końcówkę roku 2016 oraz początek  nowego 2017 roku spędziłam w Austrii.Zwiedziłam trochę Wiedeń,trochę poznałam to piękne państwo.Przez cały pobyt dopisała nam naprawdę dobra pogoda,jednak jak to w zimę było bardzo zimno.Do Polski wracam bardziej chora niż przed wyjazdem,mianowicie do Wiednia już przyjechałam z przeziębieniem i to pogorszyło mój stan,jednak było warto.Na przyszłość rada dla wszystkich; Zwiedzanie nowych miejsc jest na prawdę fajne,ale jednak wybierzcie sobie inną porę roku niż zimę hehe.Oczywiście ma to swój urok,w końcu zwiedzanie czegoś w czasie świąteczno-noworocznym zawsze będzie wzbudzało inne wrażenie w końcu te wszystkie ozdoby świąteczne itp.😻😻 Jednakże dbajmy o swoje zdrowie❤
Zapraszam do krótkiego opisu poszczególnych dni i do fotorelacji...




29.12
22:00 Wyjazd z Katowic i nocny przejazd do stolicy Austrii.





30.12
05:00 Przyjazd do Wiednia,zakwaterowanie w Maria Enzersdorf,odpoczynek,śniadanie,spacer po miasteczku,zakupy,lunch i wypad na punkt widokowy HUSARENTEMPEL z którego podziwialiśmy Wiedeń i okolice,przyjazd do Wiednia,zwiedzanie katedry św.Szczepana.


















31.12
Z rana pojechaliśmy na zakupy do Primarku,potem zwiedzanie zamku Liechtenstein i noc sylwestrowa.
















01.01
Trochę odpoczynku,zwiedzanie Wiednia...


















02.01
Powrót do domu,mieliśmy wyjechać o 6:05,a wyjechaliśmy chwilę przed 9:00,dużo zamieszania,ale nie warto o tym pisać...







Na koniec parę słów ode mnie,bardzo mi się podobało,Austria piękna,Wiedeń piękny jak będziecie mieli okazję to bez zastanowienia jedźcie.Ja na pewno nie raz jeszcze tam wrócę...🖤

Zapraszam do mnie:
snapchat: SKRZYPUL
instagram:https://instagram.com/skrzypull/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz