Obserwatorzy

Włochy-Wenecja,Mediolan,Como [mega fotorelacja]

03.02.2016 Środa

Z Zabrza wyjechaliśmy chwilę po 8:30,na lotnisku w Krakowie byliśmy godzinę później.Planowy wylot mieliśmy o 12:35,mimo małych problemów wystartowaliśmy,lot minął spokojnie.W Bergamo zameldowaliśmy się po 14:20,Włochy przywitały nas ulewą,z samolotu biegiem na autobusik,potem odbiór bagażów,szybkie połączenie się z wi-fi i dodanie snapów.Z lotniska do miejscowości docelowej-Busto Arsizio,dojechaliśmy autobusem,pod szkołą czekały na nas rodziny goszczące,po "zameldowaniu" w domu,wraz z moją Włoszką,udałyśmy się do kawiarni  na spotkanie z jej znajomymi.

04.02.2016 Czwartek

Ten dzień został poświęcony na typowy "dzień w szkole",śniadanie,zajęcia integracyjne,zajęcia z języka włoskiego,obiad,a na końcu Muzeum Włókiennictwa i zwiedzanie centrum miasta,wieczorem do naszego domu przyszła grupka znajomych mojej Włoszki,wraz z Polakami-zjedliśmy pizze,pogadaliśmy,pośmialiśmy:)

05.02.2016 Piątek WENECJA

Pobudka o 5:30,po 7:00 wyjazd,na miejscu byliśmy chwilę po 11:00.Wysiedliśmy z autokaru i przesiedliśmy się do "wodnej taxówki"?
Udaliśmy się na Plac Świętego Marka,zwiedzanie Bazyliki,spacer uliczkami "zatopionego miasta",sesje zdjęciowe.
HIT! Robiąc zdjęcie zostaliśmy trochę z tyłu i tak oto reszta naszej grupy poszła i zostawiła nas,zgubiliśmy się w Wenecji,początkowo nie dało się dodzwonić do nauczycielki która była z resztą grupy,ale mimo wielkiego stresu z naszej strony :D (i nauczycielki,która z nami się zagubiła)dodzwoniliśmy się i odnaleźliśmy.Mieliśmy 1,5h czasu wolnego,więc czas na zakupy i szukanie toalety...
Warto wspomnieć że właśnie w tym czasie w Wenecji,trwa karnawał.

06.02.2016 Sobota Mediolan

Dzień wolny,wraz z Włochami i innymi Polakami wybraliśmy się do Mediolanu,głównie na zakupy.Wieczorem cała grupą Włochy zabrali nas na kręgle.

07.02.2016 Niedziela Como

Już od samego rana strasznie padał deszcz,dzisiaj naszym celem było miasto Como.Spacer,przepłynięcie łodzią po Jezioro Como.Wieczorem udaliśmy się do "no limit's pizza restaurant"-jak sama nazwa wskazuje,można było jeść pizze bez limitu.

08.02.2016 Poniedziałek Mediolan 2

Kolejny dzień w Mediolanie,tym razem więcej czasu poświęciliśmy na zwiedzenie.Co przykuło moją uwagę?
Z pewnością Bazylika św.Ambrożego,w której możemy zobaczyć kościotrupy-św.Ambroży,Gerwazy i Protazy.Katedra Mediolańska-najpiękniejsza katedra jaką widziałam.Wieczorem mieliśmy pożegnalne posiedzenie w szkole.

09.02.2016 Wtorek
Rano udaliśmy się do szkoły,na ostatnie "zajęcia",pożegnanie i na lotnisko:(